Almindelige forretningsbetingelser for firmaet inwohn / A1 GmbH


  • 1 Anvendelighed på iværksættere og definitioner af begreber

(1) Følgende generelle vilkår gælder for alle leverancer mellem os og en forbruger i deres version, der gælder på tidspunktet for ordren.

En forbruger er enhver fysisk person, der indgår en juridisk transaktion til formål, der overvejende hverken er deres kommercielle eller deres uafhængige erhvervsmæssige aktivitet, kan tilskrives (§ 13 BGB).

  • 2 Indgåelse af en kontrakt, opbevaring af kontraktteksten

(1) Følgende bestemmelser om indgåelse af en kontrakt gælder for ordrer via vores internetbutik https://www.inwohn.de.

(2) I tilfælde af indgåelse af aftalen træder i


A1 GmbH
Repræsenteret af administrerende direktør Mikkel Lundsgaard Andersen
Meisenstrasse 2
D-24939 Flensborg
Registreringsnummer HRB 10874 FL
Registrer domstol i Flensborgs lokale domstol

om.

(3) Præsentation af varerne i vores onlinebutik udgør ikke et juridisk bindende kontrakttilbud fra vores side, men er kun en ikke-bindende invitation til forbrugeren om at bestille varer. Ved at bestille de ønskede varer afgiver forbrugeren et bindende tilbud om at indgå en købekontrakt.
(4) Ved modtagelse af en ordre i vores internetbutik gælder følgende regler: Forbrugeren udsteder et bindende kontrakttilbud ved at gennemføre ordreproceduren i vores internetbutik.

Ordren foretages i følgende trin:

1) Udvælgelse af de ønskede varer
2) Bekræft ved at klikke på knappen "Til betaling"
3) Kontroller detaljerne i indkøbskurven
4) Indtast kontaktoplysninger og leveringsadresse
5) Klik på knapperne "Vælg forsendelsesmetode" og "Vælg betalingsmetode"
6) Bindende forsendelse af ordren ved at klikke på knappen "køb"

Forbrugeren kan vende tilbage til internetsiden inden bindende afsendelse af ordren ved at trykke på knappen "tilbage" indeholdt i den internetbrowser, han brugte, efter at have kontrolleret sine data, hvorpå kundens data registreres og korrigerer inputfejl eller ved Luk internetbrowseren for at annullere bestillingsprocessen. Vi bekræfter kvitteringen af ​​ordren straks ved hjælp af en automatisk genereret e-mail ("ordrebekræftelse"). Med dette accepterer vi dit tilbud.

(5) Opbevaring af kontraktteksten for ordrer via vores internetbutik: Vi sender dig ordredataene og vores vilkår og betingelser via e-mail. Du kan også når som helst se vilkårene på https://www.inwohn.de/agb. Af sikkerhedsmæssige årsager er dine ordreoplysninger ikke længere tilgængelige via Internettet.

  • 3 Priser, forsendelsesomkostninger, betaling, forfaldsdato

(1) De angivne priser inkluderer den lovlige moms og andre priskomponenter. Derudover er der eventuelle forsendelsesomkostninger. Hvis leveringen finder sted i lande uden for EU, skal kunden muligvis betale yderligere told, skatter eller afgifter, men ikke til udbyderen, men til de told- eller skattemyndigheder, der er ansvarlige der. Kunden rådes til at bede told- eller skattemyndighederne om detaljer inden bestilling.

(2) Forbrugeren har mulighed for at betale på forhånd, PayPal, kreditkort (Visa, Mastercard).

(3) Hvis forbrugeren har valgt at betale på forhånd, forpligter han sig til at betale købsprisen umiddelbart efter kontraktens indgåelse.

  • 4 levering

(1) Leveringstiden for varer på lager er normalt 2-5 arbejdsdage. Hvis varerne ikke er på lager, meddeles den forventede leveringstid via e-mail efter bestilling. Fristen for levering i tilfælde af forudbetaling er at løbe dagen efter betalingsordren til banken bestilt med overførslen og for alle andre betalingsmetoder dagen efter kontraktens indgåelse. Hvis fristen falder på en lørdag, søndag eller helligdag på leveringsstedet, slutter fristen den næste arbejdsdag.

(2) Risikoen for utilsigtet tab og utilsigtet forringelse af den solgte vare overføres først til køberen, før varerne er overdraget til køberen.

(3) Leveringen med en speditør finder kun sted indtil kantstenen.

  • 5 Reservation af titel

Vi forbeholder ejendomsretten til varerne indtil fuld betaling af købsprisen.

************************************************** **************************************************

  • 6 fortrydelsesret for kunden som forbruger:

Fortrydelsesret for forbrugere

Forbrugerne er berettiget til fortrydelsesret på følgende betingelser, hvorved forbrugeren er en fysisk person, der indgår en retlig handel med formål, der hovedsageligt hverken er kommerciel eller selvstændig:

Annullering


Tilbagetrækning

Du har ret til at trække inden fjorten dage uden at give en grund denne kontrakt.

Afbestillingsperioden er fjorten dage fra den dato, hvor du eller en tredjepart, der er navngivet af dig, som ikke er transportøren, har eller har taget besiddelse af varerne.

For at udøve din ret til tilbagekaldelse skal du kontakte os

A1 GmbH
Meisenstrasse 2
D-24939 Flensborg
E-mail info@inwohn.de

ved hjælp af en klar erklæring (f.eks. et brev sendt med post, fax eller e-mail) om din beslutning om at trække sig ud af denne kontrakt. Du kan bruge den vedhæftede formular til tilbagetrækning, som ikke er påkrævet.

Konsekvenser af tilbagekaldelse

Hvis du trækker dig fra denne aftale, har vi valgt alle betalinger, vi har modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger (bortset fra de ekstra omkostninger, der følger af, at du vælger en anden leveringsmetode end den mest gunstige standardlevering, vi tilbyder skal tilbagebetale øjeblikkeligt og senest inden for fjorten dage fra den dato, hvor meddelelsen om din tilbagekaldelse af denne kontrakt er nået til os. Til denne tilbagebetaling bruger vi de samme betalingsmidler, som du brugte i den oprindelige transaktion, medmindre andet er aftalt med dig; Under ingen omstændigheder vil du blive opkrævet for disse refusionsgebyrer.

Vi kan nægte tilbagebetaling, indtil vi har modtaget varerne tilbage, eller indtil du har fremlagt bevis for, at du har returneret varerne, alt efter hvilken der er den tidligere.

Du skal returnere varerne til os straks og under alle omstændigheder senest fjorten dage fra den dato, hvor du informerer os om annullering af denne kontrakt. Fristen overholdes, hvis du sender varerne inden udløbet af perioden på fjorten dage.

Du bærer de umiddelbare omkostninger ved returnering af varerne.

Slutningen af ​​tilbagekaldelse

************************************************** **************************************************

  • 7 fortrydelsesformular

Muster-Widerrufsformular

(Wenn Sie den Vertrag widerrufen wollen, dann Fullen Sie bitte dieses Formular aus und besked Sie es zurück.)

til:
inwohn / A1 GmbH
Mikkel Lundsgaard Andersen
Meisenstrasse 2
D-24939 Flensborg
E-mail info@inwohn.de
TLF: 0461 99 51 90 84

Jeg / vi (*) hermed ophæver den kontrakt, der er indgået af mig / os (*) for køb af følgende varer (*) / levering af følgende tjeneste (*):

_____________________________________________________

Bestilt på (*) / modtaget den (*)

__________________

Navn på forbrugeren

_____________________________________________________

Adresse til forbrugeren


_____________________________________________________

Underskrift af forbruger (er) (kun når meddelt på papir)

__________________

dato

__________________

(*) Unzutreffendes streichen.

For at udøve din fortrydelsesret skal du sende os en klar erklæring (f.eks. Et brev sendt med posten) ([indsæt navn, adresse og, hvis tilgængeligt, dit telefonnummer, faxnummer og e-mail-adresse]), Telefax eller e-mail) af din beslutning om at trække dig tilbage fra denne kontrakt. Du kan bruge den vedhæftede model fortrydelsesformular til dette formål, men dette er ikke obligatorisk. Du kan også elektronisk udfylde og indsende prøveudmeldelsesformularen eller en anden klar erklæring på vores websted [indsæt internetadresse]. MacHvis du udnytter denne mulighed, sender vi dig straks en bekræftelse på modtagelsen af ​​en sådan tilbagekaldelse (f.eks. Via e-testrapport for inwohn.de 3 3. mail). For at overholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt, at du sender din meddelelse om udøvelse af din fortrydelsesret, inden fortrydelsesfristen er udløbet

  • 8 Garanti

De lovbestemte garantiregler gælder.

  • 9 kontrakt sprog

Kontraktsproget er kun tysk.