Spring til indhold

Velkommen til inwohn. At leve med klassen.

 

Ændring af ordre

 

  • Tilføj eller fjern produkter fra ordren
    Hvis du har alle oplysningerne i ordren, kan du finde ud af mere om produkterne til venstre. Tilføj produkter til min ordre. Fjern produkter fra min ordre. Kontakt os på info@inwohn.dk eller tlf. +45 69 69 15 70.

  • Annullering af din ordre?

    Han har ordre bruger ikke afsendt kan uden problemer annulleres - annuller din ordre her. Du kan også gøre det med annullering / anmodninger fra ordren - anmod om produkter fra ordren. Fandt du ikke, hvad du læder efter? Kontakt os på info@beboer.dk eller tlf. 45 69 69 15

  • Opdel min bestilling i flere forsendelser

    Ordrer sendes så snart alle produkter er på lager. Hund har du mulighed for at opdatere din ordre i andre forsendelser hvis du gerne vil modtage de produkter, som alt han har på lager. For en opdatering af ordre under DKK 1.000, - vil du blive opkrævet DKK 29,95 for den ekstra forsendelse.

  • Ændring af afsendelsesdato

    Du skal sende en besked til ordren på den bedste dato, der kan åbnes og ændres via det næste link. Ændring af afsendelsesdato Bemærk at ændringen ikke kan garanteres og kun vil ske hvis på alle produkter på lager. Fandt du ikke, hvad du læder efter? Kontakt os på info@inwohn.dk eller tlf. 45 69 69 15.


    klager

    • Hvordan reklameres der for et produkt?

      Hvis du har modtaget og defekt produkt, sender du en e-mail til info@inwohn.dk. For klager kan du blive leveringsgebyret og fakturaen for fristen viser skaden. Fandt du ikke, hvad du læder efter? Kontakt os på info@beboer.dk eller tlf. 45 69 69 15.

    • Kay Bojesen - Slut på aftenen

      Er du modtaget en abe har for stor variation i farverne og træets udseende? Kay Bojesen brugte bæredygtigt teaktræ i deres produktion som er et bæredygtigt alternativt til naturskovet teak. 

    • Royal Copenhagen Gaffeltruck på 1. og 2. sortering

      Royal Copenhagen der mangler år udviklet en standard for, hvilken kvalitet der vil lægge navn til, og de har nogle meget specifikke kvalitetskrav til den passende porcelæn. Det kan lejes teknisk udstyr, og det kan være visuelt udstyr.


      Alt kort ...

      • Ordrebekræftelse er ikke modtaget

        Brug nedenstående link til at anmode om en ny ordrebekræftelse. Husk også ved kigge i reklamemappen før måske kan ligge. Anmod om ny ordrebekræftelse Fandt du ikke, hvad du leder efter? Kontakt os på info@beboer.dk eller tlf. 45 69 69 15.

      • Fakturaer med købt

        På fakturaen samme dag som vi hæver hele din betaling. Hvis du ikke har modtaget fakturaen, kan du logge ind om en ny via nedenstående link. Husk også ved tjekke i reklamemappen. Anmod om manglende faktura for køb Fandt du ikke, hvad du læder efter? Kontakt os på info@beboer.dk eller tlf. 42 55 88 22.

      • Brudgaranti

        Ved køb af Royal Copenhagen Medfølger IKKE fysisk bevis på brudgaranti. Din kvittering gælder som garantibevis. Skulle skaden ske, skal du være i overensstemmelse med skår, dage og billede efter ovenstående send billede inklusive en kopi af kvitteringen til den tidligere kundeservice på info@inwohn.dk, før du modtager en ny.

Returring

  • Er han omkostninger ved retur?

    Kunden skal bede om varens pris på forhånd ved returnering af produktet. Priser for en returlabel starter ved kr. 49,95. Fandt du ikke, hvad du læder efter? Kontakt os på info@beboer.dk eller tlf. 45 69 69 15.

  • Hvordan bytter jeg en gav?

    Gå til www.inwohn.dk/retur få i starten og ombytning af produktet. Efter produkter modtog han og behandler hos Allbuy vil du modtage et tilgodebevis / en kode til bestilling af det nye produkt. Ønsker du en refusion af den oprindelige betaling kan dette kun ske til samme kort, som blev brugt.

  • Hvordan sender jed et produkt tilbage?

    Gå til www.inwohn.dk/retur til start din returnering. Det er i øjeblikket kun migigt at sende en ordre retur med PostNord. DAO har ikke mulighed for at levere på vores adresse.

  • Før du gør det, behandler du hurtigt og returnerer

    Returvarer bliver samlet og afleveret hos os én gang om ugen ONSDAG. Behandlinger i normale dage 1-2 dage efter modtagelsen, men omkring helligdage kan behandlingstider i 10 dage. Når din pakke han behandler, vil du få pengene tilbage eller for tilsendt et tilgodebevis.

  • Hvor lang tid gælder returretten?

    Hos Allbuy, du er vendt tilbage for 90 dage siden. Perioder starter fra den dag du modtager varen. Skal gaven giver videre på den bedste dato, kan returretten ændres til at gælde fra datoen. Skriv det i så hvis der er en kommentar til ordren. Fandt du ikke, hvad du læder efter? Kontakt os på info@beboer.dk eller tlf. 45 69 69 15.

  • Retur adresse

    Når du opretter en returneringssag via frontportalen: https://www.allbuy.dk/pages/retur, for dig automatisk Fremdvist vores returadresse. Fandt du ikke, hvad du læder efter? Kontakt os på info@beboer.dk eller tlf. +45 69 69 15 70.

  • Returneringsanmodning

    Spørg dig på returnere en vare eller hele ordren så gå til: www.allbuy.dk/retur, for ved start af retur. Det er i øjeblikket kun at sende varer retur med PostNord. GLS / DAO har ikke mulighed for at levere på vores adresse. 

  • Tilbagebetaling

    Tilbagebetaling kan kun ske til al betalingskort, som blev brugt ved køb. Fandt du ikke, hvad du læder efter? Kontakt os på info@beboer.dk eller tlf. +45 69 69 15 70.

    Levering

    • Byttemærker

      Vi medsender ikke byttemærker. Ønsker gavemodtager hos bytte gaven kan vi udstede et tilgodebevis / rabatkode. Hvordan bytes en gav? Gå til www.inwohn.dk/retur få i starten og ombytning af produktet. Han producerer ofte modtaget og behandler hos Inwohn vil du modtage et tilgodebevis.

    • Han varen på lager?

      Klik på videoen på lageret, klik på produktet for at få alle oplysninger. Alle varer er markører med grøn, rød eller orange prik. 

    • Firmagaver

      Hvis du indkøber eller bare ansvarlig for gaveindkøb i virksomheden og vil bestille firmagaver til din virksomhed, kan du komme til kontakter os for at få personlig vejledning af tidligere medarbejdere. 

    • Gav indpakning

      Vi pakker desværre ikke gaver ind. Fandt du ikke, hvad du læder efter? Kontakt os på info@beboer.dk eller tlf. 45 69 69 15.

    • Hvor lang tid går før på enhver modtager min ordre?

      Bestiller du på hver dag inden kl. 16 og mere Postnord ved leveringsmetoden, det er ordren typisk fremme dagen efter. Bestiller du på hver dag inden kl. 14 og mere GLS som leveringsmetode, det er i rækkefølgen af ​​den typiske fremme dagen efter. Bemærk alle varerne i lageret.

    • International forsendelse

      Alle køber levere til hele verden. Pris afhængigt af produkt og destination. Læg varen i kurver og gå til tjek for at finde den nøjagtige pris, du har spurgt. Hvis du beslutter dig til andre lande i Danmark, skal du levere regn med længere perioder. 

    • Mængderabat

      Hvis du har problemer med dette, kan du muligvis ikke give det til prisen. Ved bestilling af større mængder har vi brug for at kontakte os i god tid. Hvis du indkøber eller bare ansvarlig for gaveindkøb i dette selskab og vil bestille firmagaver til din virksomhed, kan du komme til kontakter os på: info@beboer.dk eller tlf. 45 69 69 15

Klik og saml

Afhentes i butikken

90 dage returpolitik

Fra leveringsdatoen

Gratis forsendelse

For ordrer fra € 50, -

Hurtig levering

1-3 arbejdsdage i Tyskland og Danmark.

Netto ordreafgang

Vare Pris Antal I alt
Subtotal 0,00€
Levering
I alt

Forsendelsesadresse

Forsendelse Metoder