Generelle vilkår og betingelser for virksomheden inwohn / A1 GmbH


  • 1 Anvendelighed for iværksættere og definition af udtryk

(1) Følgende generelle vilkår og betingelser gælder for alle leverancer mellem os og en forbruger i den version, der var gældende på tidspunktet for ordren.

En forbruger er enhver fysisk person, der indgår en juridisk transaktion for formål, der overvejende ikke kan tilskrives deres kommercielle eller uafhængige faglige aktivitet (§ 13 BGB).

  • 2 Indgåelse af en kontrakt, lagring af kontraktteksten

(1) Følgende bestemmelser om indgåelse af en kontrakt gælder for ordrer via vores internetbutik https://www.inwohn.de.

(2) Hvis en kontrakt indgås, kontrakten kommer med


A1 GmbH
Repræsenteret af administrerende direktør Mikkel Lundsgaard Andersen
Meisenstr. 2
D-24939 Flensborg
Registreringsnummer HRB 10874 FL
Register domstol Lokal domstol Flensburg

.

(3) Præsentation af varerne i vores onlineshop udgør ikke et juridisk bindende kontrakt tilbud fra vores side, men er kun en uforpligtende invitation til forbruger til at bestille varer. Ved at bestille de ønskede varer afgiver forbrugeren et bindende tilbud om at indgå en købskontrakt.
(4) Når en ordre modtages i vores onlineshop, gælder følgende regler: Forbrugeren afgiver et bindende kontrakttilbud ved at afgive in vores internetbutik har gennemført bestillingsproceduren.

Ordren foretages i følgende trin:

1) Valg af de ønskede varer
2) Bekræft ved at klikke på knappen "Til betaling"
3) Kontrol af oplysningerne i indkøbskurven
4) Indtastning af kontaktoplysninger og leveringsadresse
5) Tryk på knapperne "Vælg forsendelsesmetode" og "Vælg betalingsmetode"
6) Bindende afsendelse af ordren ved at klikke på knappen "Køb"

Inden den bindende indsendelse af ordren kan forbrugeren vende tilbage til det websted, hvor kundens oplysninger er registreret, og rette inputfejl ved at trykke på "Tilbage" -knappen i internetbrowseren, han bruger, efter at have kontrolleret sine oplysninger eller annullere ordreproces ved at lukke internetbrowseren. Vi bekræfter straks modtagelsen af ​​ordren med en automatisk genereret e -mail ("ordrebekræftelse"). Vi accepterer dit tilbud. Du kan også til enhver tid se vilkår og betingelser på https://www.inwohn.de/agb. Af sikkerhedsmæssige årsager er dine ordredetaljer ikke længere tilgængelige på Internettet.

  • 3 Priser, forsendelsesomkostninger, betaling, forfaldsdato

(1) De angivne priser inkluderer den lovpligtige moms og andre priskomponenter. Eventuelle forsendelsesomkostninger tilføjes. Hvis leveringen finder sted i lande uden for EU, kan det være nødvendigt at betale yderligere afgifter, skatter eller gebyrer af kunden, men ikke til udbyderen, men til de toldmyndigheder eller skattemyndigheder, der er ansvarlige der. Kunden rådes til at spørge told- eller skattemyndighederne om detaljerne, inden de bestiller.

(2) Forbrugeren har mulighed for at betale på forhånd, PayPal, kreditkort (Visa, Mastercard). < br>
(3) Hvis forbrugeren har valgt at betale på forhånd, forpligter han sig til at betale købsprisen umiddelbart efter aftalens indgåelse.

  • 4 Levering

(1) Leveringstiden for varer på lager er normalt 2-5 arbejdsdage. Hvis varerne ikke er på lager, vil den forventede leveringstid blive kommunikeret via e -mail, efter at ordren er afgivet. Fristen for levering i tilfælde af forudbetaling er at løbe dagen efter betalingsordren til banken, der blev bestilt med overførslen, og for alle andre betalingsmetoder dagen efter kontraktens indgåelse. Hvis fristen falder på en lørdag, søndag eller helligdag på leveringsstedet, slutter fristen den næste arbejdsdag Overdragelse af tingen til køberen på dette tidspunkt.

(3) Leveringen med et speditør sker kun op til kantstenen.

  • 5 Ejendomsforbehold

Vi forbeholder os ejendomsretten til varerne, indtil købsprisen er betalt fuldt ud.

************************** ************************************************* *************************

  • 6 Fortrydelsesret for kunden som forbruger:

Fortrydelsesret for forbrugere

Forbrugerne har fortrydelsesret i henhold til følgende bestemmelser, hvorved forbruger er enhver fysisk person, der indgår en juridisk transaktion til formål, der overvejende ikke er nogen kommerciel eller selvstændig aktivitet kan tilskrives:

Afbestillingspolitik


Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde denne kontrakt inden for fjorten dage uden at give nogen grund.

Fortrydelsesfristen er fjorten dage fra den dag, hvor du eller en tredjemand navngivet af dig, som ikke er transportøren, tog varerne i besiddelse.

For at udøve din fortrydelsesret skal du kontakte os

A1 GmbH i Meisenstr. 2
D -24939 Flensborg - E -mail info@inwohn.de

informere dig om din beslutning om at trække dig fra denne kontrakt ved hjælp af en klar erklæring (f.eks. et brev sendt med post, fax eller e -mail). Du kan bruge den vedhæftede eksempel på annulleringsformular til dette formål, men dette er ikke obligatorisk.

Konsekvenser af annullering

Hvis du annullerer denne kontrakt, har vi dig alle de betalinger, vi har foretaget fra dig, har modtaget, inklusive leveringsomkostninger (med undtagelse af de ekstraomkostninger, der skyldes, at du har valgt en anden type levering end den billigste standardlevering, vi tilbyder), skal tilbagebetales med det samme og senest inden for fjorten dage fra den dag, der modtog meddelelsen om din tilbagekaldelse af denne kontrakt. Til denne tilbagebetaling vil vi bruge det samme betalingsmiddel, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre andet udtrykkeligt blev aftalt med dig; Du vil under ingen omstændigheder blive opkrævet gebyrer for denne tilbagebetaling. tidspunkt er.

Du skal straks returnere eller aflevere varerne til os og under alle omstændigheder senest fjorten dage fra den dato, hvor du informerede os om annullering af denne kontrakt. Fristen overholdes, hvis du sender varerne, inden perioden på fjorten dage er udløbet.

Du afholder de direkte omkostninger ved returnering af varerne.

Afslutning på afbestillingspolitikken

******************************************** ** ************************************************ ** *****

  • 7 Tilbagetrækningsformular

Eksempel på tilbagetrækningsformular

(Hvis du vil annullere kontrakten, skal du udfylde denne formular og sende den tilbage.)

Til:
inwohn / A1 GmbH i Mikkel Lundsgaard Andersen i Meisenstr. 2
D-24939 Flensborg-E-mail info@inwohn.de

I / we (*) ophæver hermed den kontrakt, jeg / os (*) har indgået om køb af følgende varer ( *) / levering af følgende service (*)

_____________________________________________________

Bestilt den (*) / modtaget den (*)

__________________

Navn af forbruger (er)

_____________________________________________________

Adresse til forbruger (er)


_____________________________________________________

Forbruger (s) Forbruger (s) Forbruger (r) (kun hvis notificeret på papir)

__________________

Dato

__________________

(*) Overstreget gælder ikke.

  • 8 Garanti

De lovpligtige garantibestemmelser gælder.

  • 9 Kontraktsprog

Kun tysk er tilgængeligt som kontraktsprog.