Ændret rækkefølge

Hvis du ønsker at fjerne en eller flere varer fra din ordre, bedes du kontakte kundeservice og angive de ændringer, du ønsker.

kontakt os under info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Ja, afgiv en ny ordre på det ekstra produkt, og brug kommentarfunktionen til at informere os om, hvilken ordre dette produkt skal tilføjes.

Hvis minimumsordreværdien for gratis forsendelse på € 50,00 overskrides på grund af det ekstra produkt, refunderer vi dig de betalte forsendelsesomkostninger.

Fandt du ikke det, du ledte efter? kontakt os under info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Hvis din ordre endnu ikke er sendt som pakke, kan den nemt annulleres. Du skal blot kontakte kundeservice for at annullere en ordre.

kontakt os under info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

levering

Hvis du gerne vil bestille et af vores produkter til din virksomhed som firmagave, bedes du kontakte os for at aftale passende betingelser.
Afhængigt af ordrebeløbet har vi brug for leveringstid. Vi kan derefter diskutere yderligere detaljer personligt.

Du skal blot kontakte os på e-mail via info@inwohn.de eller ring til os på tlf. 0461 99519084.

Ved bestilling af større møbler sendes bestillingen ud af et speditør. Fragtfirmaet kan efter anmodning aftale en leveringsdato med kunden. Levering ved fremsendelse udføres kun op til kantsten.

Fandt du ikke det, du ledte efter? kontakt os under info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Ikke alle produkter, der er online på inwohn.de, er på lager. Det kan fx være tilfældet, hvis en vare er udsolgt hos leverandøren og er forsinket.

Hvis du har bestilt en vare, som ikke er på lager i øjeblikket, vil du modtage en besked fra os om, hvornår vi forventer, at varen er på lager. Hvis ventetiden er for lang til dit formål, så tøv ikke med at kontakte os.

Im Som regel vi modtager varen indenfor 5-14 dage. Hvis en artikel er forsinket hos leverandøren, vil vi finde ud af for dig, hvornår artiklen er tilgængelig igen, og derefter give dig besked.

Hvis du har yderligere spørgsmål om dette emne, bedes du kontakte os via info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Ordrer afgivet på hverdage behandles og sendes samme dag. Forudsætningen herfor er dog, at varerne er på lager.

Hvis en af ​​de bestilte varer ikke er på lager, vil du normalt modtage en besked om, hvornår du kan forvente, at varen bliver sendt.


Hvis din ordre indeholder flere varer, sendes de først, når alle varer er på lager. Dellevering er også mulig på forespørgsel.

Fandt du ikke det, du ledte efter? kontakt os under info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Klager

Har du modtaget en abe, hvis farve og udseende er for forskellige? 

Kay Bojesen bruger bæredygtig teak i sin produktion, som tilbyder et alternativ til naturlig teak. Når det er nyklippet, varierer dette træ mellem voksgult til lysegråt/grønt - det kan også have mørke pletter og striber.


Har du modtaget en abe, hvis farve er for lys? 

På grund af lys og lufts påvirkning får træet med tiden en varm, jævn, gyldenbrun tone. 

Klæbemidler, splinter, pletter og revner er naturligvis ikke acceptable og kan påberåbes.

Gennem årene har den gjort det Royal Copenhagen en høj standard for
udviklet den kvalitet, som vores navn skal forbindes med. Der er
derfor specifikke kvalitetskrav til gennemgangen Royal Copenhagen
solgte produkter, både tekniske og visuelle
Forskellene mellem 1. og 2. valg er ofte små
Afvigelser i porcelænets udseende. Dem accepteret i 2. valg
Fejl vedrører aldrig porcelænets ydeevne.

For eksempel kan en sådan fejl være en lille plet - sort, brun eller
blå - være på forsiden af ​​en tallerken. Der er flere på bagsiden
små pletter tilladt. Det kunne også være et lille synligt ornament
eller afvigelse, men for eksempel stabiliteten af ​​en plade
på bordet ikke påvirket. De ofte uopdagelige fejl, at man
2. valg artikel machøne, stammer ofte fra den manuelle produktionsproces
og er derfor en naturlig del af porcelænsproduktionen. 2. valg er markeret på porcelænet som en ridse i glasuren af ​​de tre bølgede linjer på bagsiden af ​​varemærket, som du kan se her i dette eksempel: De angivne tal er på bagsiden
kun for prøvenummeret og betyder ikke, at varerne er andetvalg.

Hvis du har modtaget en defekt vare eller ikke er tilfreds med kvaliteten af ​​et leveret produkt, skal du blot sende en mail med sagen til info@inwohn.de.

Vi vil med glæde tjekke fakta - vi kan have brug for billeder af artiklen for præcis afklaring.

Fandt du ikke det, du ledte efter? Vi hjælper dig gerne personligt. Bare kontakt os via info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Retur

Vil du returnere en vare eller en hel ordre? Gå til LINK.
Prisen for en returlabel starter ved 4,99 € via DHL. Du kan købe en returlabel i din DHL-butik eller online på link.

Hvis din returnering er defekte/fejlleverede varer, bedes du kontakte os. Efter kontrol sender vi dig en returlabel, som du kan printe ud og vedhæfte forsendelsen.

Fandt du ikke det, du ledte efter? Vi hjælper dig gerne personligt. Bare kontakt os via info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Du er ansvarlig for at sende en retur. Prisen for en returlabel starter ved 4,99 € via DHL.

Hvis du har modtaget en defekt vare, bedes du kontakte os og vedlægge et billede af fejlen.

Dette gælder også for en fejlleveret vare.

Fandt du ikke det, du ledte efter? Vi hjælper dig gerne personligt. Bare kontakt os via info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Med inwohn har du 90 dages returret. Fristen begynder den dag, du modtager varen.
Hvis en gave gives på en bestemt dato, kan returpolitikken tilpasses til denne dato. Hvis dette er tilfældet med din ordre, bedes du efterlade os en kort besked.

Fandt du ikke det, du ledte efter? kontakt os under info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Returnering tager normalt 3-4 dage at behandle.

Behandlingen kan tage op til 10 dage i ferieperioder.

Så snart din pakke er blevet behandlet, refunderer vi købsprisen.

Fandt du ikke det, du ledte efter? Vi hjælper dig gerne personligt. Bare kontakt os via info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Du skal blot sende artiklen til følgende adresse:

A1 GmbH
På godsværftet 3
24976 Handewitt
Tyskland

Indtast venligst dit ordrenummer for den relevante opgave.

Fandt du ikke det, du ledte efter? Vi hjælper dig gerne personligt. Bare kontakt os via info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

For at bytte en gave skal du blot kontakte vores kundeservice.

Du er også velkommen til at sende varen retur, med en bemærkning om, at det er en gave og hvilket produkt, der ønskes i stedet. Vi vil med glæde bytte den, forudsat at den har samme værdi. Alternativt udsteder vi en rabatkode til værdien af ​​gaven, som du kan bruge til dit næste køb.

Hvis du ønsker, at den oprindelige betaling skal refunderes, kan dette kun ske med den konto/kort, der blev brugt til at foretage købet.

kontakt os under info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

priser

Kan du se to forskellige priser på vores hjemmeside, selvom varen er den samme?

Det skyldes, at vores system tjekker konkurrenternes hjemmesider eller overvåger priser. Hvis der er en forskel, vil vores system automatisk justere prisen.

Den ene pris kan desværre ikke fjernes, før den anden er påført. Så hvis du kan se to priser, er det fordi vi er i gang med at tilpasse priserne til vores konkurrenter, så du som kunde får den bedste pris.

Et lille tip: Hvis du kan se to forskellige priser, skal du blot vælge den billigere pris.

Fandt du ikke det, du ledte efter? kontakt os under info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

Yderligere information

Hvis du har afgivet en ordre og kort efter ikke har modtaget en bekræftelse på e-mail, bedes du kontakte vores kundeservice. Hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen, betyder det ikke nødvendigvis, at vi ikke har modtaget ordren. En annullering/annullering kan derfor ikke forudsættes.

Der kan være flere årsager til, at bekræftelsen ikke modtages:

- E-mailadressen blev indtastet forkert ved en fejl

- Der er en synkroniseringsfejl

- Ordren er ikke gennemført fuldt ud

Fandt du ikke det, du ledte efter? kontakt os under info@inwohn.de eller på telefon på +49 461 99519084.

diverse

Med inwohn har du 90 dages returret.

Du har ret til at annullere denne kontrakt inden for fjorten dage uden at give nogen grund. Annulleringsperioden er fjorten dage fra den dag, hvor du eller en tredjepart, der er navngivet af dig, og som ikke er transportøren, overtog de sidste varer.

Kundesupport

Send en e-mail